Театральне «УЗІ» вистави «40+»
Всі ми живемо в теперішньому, спирається на минуле, і дивимося в майбутнє. Ті, хто безкінечно скавчить за часами, що безповоротно пішли – не має не те що майбутнього, суттєві сумніви щодо їх теперішнього існування…
Безфундаментна споруда і у того, хто несеться вперед, спалюючи мости позаду.
В Театрі драми і комедії, безумовно, нова ера! І вже маршрут до театру на Лівому березі уточнили і проклали для себе ті театрали, які Дніпро заради вистави не перетинали ніколи. А це лише почалась перша, ревізійна фаза роботи нової, молодої керівної команди. Остання за часом прем’єра «Голохвастоffа» сталася на період тільки-но вступившого на посаду директора-художнього керівника Стаса Жиркова. І, вочевидь, відтепер маркетинг, PR, та інші (страшні для театрального герантофільства) слова грунтовно увійшли до Театру.
Принаймні, промоція вистави із жовтневою датою прем’єри розпочалася вже сьогодні, прохолодного квітневого дня.
Театру – СОРОК років. Попередня епоха жива в пам’яті і спогадах акторів і глядачів. І саме це є тим фундаментом, який дозволяє #тримайсясвогоберега.
Театр має акторів, які в театрі від початку, і поряд із ними молода поросль, що тільки-но стала на службу Театру.
Новий перспективний проект на основі власної ретроспективи, ставить в театрі, відтепер офіційно, головний режисер Тамара Трунова. Тизер вистави «40+» – коротенький фрагмент, який не розкриває жодної таємниці майбутньої вистави, але заявляє багату емоційну палітру, де є місце і дитячій посмішці щасливого пригадування, і нотка суму, і впевнені перспективи…
Театральний маркетинг все більше викристалізовується на театральному просторі столиці. Театр драми і комедії заявляє про свої наміри посісти позицію законодавця театральної моди. А театральне «УЗІ» показало, що зачатий в любові плід розвивається нормально, тому чекаємо на народження вистави «40+» вже в жовтні!
* Використання російськомовної абревіатури «УЗИ», написаних українськими літерами пов’язане із її більш поширеною вживаністю, ніж україномовний аналог «УЗД».