Софокло-мюллерівсько-захоженківський «Античний рейв»
До січня 2021-го за побудовою бренда Львівського театру Лесі спостерігав на відстані.
Але всі ці роботи з логотипом, позиціонування, репертуарна політика та медійне представлення викликали незмінну цікавість крізь призму театрального маркетингу.
Наразі переконався наочно – все саме так і є!
Театр має власне неповторне обличчя та свій шлях пліч-о-пліч зі своєю цільовою.
Більш того, під час вистави ідентифікував себе основною ЦА.
Вистава «Філоклет. Античний рейв» – робота львівського періоду режисера Дмитра Захоженка. Постановка на перетині Софокла із Мюллером, із толікою актуально-сучасних вставок.
Віршований текст збережено, і його направду немало.
Проте він стає основним будматеріалом складного малюнку справжніх режисерсько-акторських блоків, які самі по собі є пошуком, знахідкам та закріпленням знайденого. Частина – викликала внутрішні овації, а все в цілому не давало жодної можливості відволікатися будь-куди поза дієвий майданчик вистави.
З моментів, які залишили відкриті питання – дещо розмитий загальний контур ключового протистояння трійки основних бенефіціарів історії, яка подспудно звісно є, але не виводиться (можливо, навмисно) до генеральної лінії, перекладаючи акцент на повторюваність античного сюжету в історичних реаліях далі і далі із плином історії.
Ну й окремо про публіку на виставі – вона однозначно прекрасна!
Таке єднання навіть у подиху проживання запропонованої історії – дорогого вартує!