Театральний стікерпак
Огляди «Театральної риболовлі» торкаються інтернет-комунікацій українських театрів з різних приводів. З нещодавнього – Великодні листівочки гортали, емоціями переповнювалися.
Але не фейсбуком єдиним.
Потужний потенціал для брендів закладено у Telegram. Існує ціла армія його адептів.
Та й сама мережа невпинно розвивається, пропонує у тому числі платформу для вирішення бізнесових завдань, надає простір для творчої реалізації.
Канал «Театральна риболовля» в Telegram – підписуйтесь!
Стікер – наліпка на улюблені речі у матеріальному світі, та стікер – просунутий варіант вподобайок та емодзі у віртуальних соцмережах (точніше, конкретно на платформі Telegram).
Говоритимемо про обидва варіанти.
Соцмережеве спілкування – реальність сучасного світу.
Власні чат-боти в популярних месенджерах – поширена та зручна опція просунутих театрів. Деякі активно використовують цей канал для продажу – у тому числі бронюють та реалізують квитки.
Соцмережевий простір – це здебільшого про емоцію, яка працює на формування та підсилення театрального бренду, лояльності користувача, в окремих випадках може виступати каталізатором емоційної покупки.
Стандартними смайликами у соцмережі не виділитися.
Звісно, можна використати набори існуючих стікерів.
А ще можна зробити унікальний пакет стікерів, де використати родзинки свого театру – у такий спосіб з’являються театральні стікерпаки.
Прикладом, стікери ProEnglish theatre «говорять» дієвим зображенням своїх авторів – жест + емоція.
Актори «Дикого театру» склали списки фраз своїх персонажів, які «заходять» глядачам найкраще у тій чи іншій виставі, після чого до тексту долучили фото з вистав, і в результаті маємо «дикий» стікерпак.
Додати стікерпак (Telegram)
Під промо вистави «Поїхати не можна залишитися» стікери з’явилися у Театру на Лівому березі. Окрім наліпок глядачі отримали ще й серіал про героя, який планує виїхати на заробітки до Польщі.
Полуничними стікерами в театрі користуються й по прем’єрі.
Додати стікерпак (Telegram, Viber)
Інший шлях стікера до глядача – долання закритих кордонів.
За часів активного гастрольного графіка вистави «Отелло/Україна/Facebook» актор театру «Золоті ворота» Дмитро Олійник вдався до імпровізаційного жарту задля гарного настрою команди.
Жарт, яким кортить поділитися у внутрішньому чаті, довго було не приховати – тому «золоті» стікери розлетілися іншими користувачами Телеграму.
До нового сезону в планах театру створення стікерів й за мотивами інших вистав репертуару.
Додати стікерпак (Telegram)
Іміджеві плани має і «Малий театр».
Їх стікери певний час також мали обіг виключно в чаті «Малого кола» команди театру. Швидкий процес створення не концентрувався на доведенні їх до високоякісного рівня. Проте вкладена емоція виштовхнула стікери на більш широку аудиторію.
Наразі «Малий театр» готує ще й паперові стікери – цитати з вистав – які стануть складовою частиною загальної айдентики театру – ще буде мерч, одяг, аксесуари. Самі ж наліпки міститимуть цитати з вистав, жарти, мудрості, що працюють, як в контексті, так і без («Людину зараз ніхто не бачить куди ти дивишся – туди ти й рухаєшся», «Мене чесно найняли, і я чесно своє відробляю», «Закохатися я звичайно не проти» та інші).
Додати стікерпак (Telegram)
За часів роботи над виставою «Все, що вам потрібно знати про лисиць» пластичного «SCH-театру», її кураторка Олена Шамріна власноруч створювала малюнки лисичок кожному з акторів – від руки аквареллю. Згодом лисичкотворчість стала традицією в театрі – персоніфіковані тваринки існують у всієї команди, та у вже другого акторського складу вистави.
Лисички не відтворюють фірмовий дизайн самої постановки, проте лишаються символом теплоти й командності. Саме тому театральний мерч містить в собі лисячо-тепле побажання від команди – на сьогодні доступні стікери «Привіт від лисички».
Отримати «Привіт від лисички» (лінк).
Огляд складено з матеріалів, отриманих за участі Олени Шамріної, Ярослави Кравченко, Дмитра Весельського, Ксенії Ромашенко, Ганни Турло, Ганни Бешкенадзе.