Ситуативний SMM на кістках нового правопису
Маркетингову незайманість київські театри потрохи починають позбуватися.
Поки що обережно, маленькими шажочками… Але процес триває.
Радість минулої доби – проява ситуативного smm одразу на сторінках двох театрів Києва.
Тож, в рубриці маркетингового лікбезу сьогодні – Ситуативний SMM.
Якщо в вашому театрі літеросполучення SMM поки що викликають здивування, то подальший текст можна покищо пропускати.
Для всіх інших лицарів контент-планування цікавинка з історії перших кроків напрямку.
Притомні smmники – втіха будь-якого бренду, а глобального – тим паче. Торговельній марці «Oreo» із цим поталанило, і їх твіт, який згодом назвали «Oreo Blackout tweet», наразі входить до підручників з предмету.
В день 3 лютого 2013 року під час Супербоула (Національного чемпіонату футбольної ліги США), на стадіоні сталася якась накладка із електрикою, і глядач на певний час залишився в повній темряві. Стараннями та миттєвою реакцією SMMників «Oreo» з’явився креативний твіт, який обігрував ситуацію. Кількість реакцій була вражаюча. А на додачу – ще й ретвіти таких видань, як Mashable і Forbes. І все це силами креативних м’язів, а не проплачених замовлень.
Твіт «Oreo»: «Зголодніли? Не проблема. Ви можете вмочати Oreo в темряві»
Вчорашньою темою обговорення в країні стали нововведення українського правопису.
Театр «Актор» відреагував на подію шпаргалкою із найосновніших нових правил:
«Дикий театр» обіграв розділ введених у норму фемінітивів.
У кожного із дописів, звісно, існують власні першоджерала, на які театри вирішили не посилатися, але то справа часу – або з’являться лінки на ідейну розробку, або контент стане авторським.
А поки що, даєш ситуативного театрального smmу більше, різномаїтного та креативного!