Ситуативний SMM з прайдівськом окрасом
За ситуативними реакціями театрів на свята та події суспільного життя слідкую постійно. Далеко не все входить в огляди, і частіше за все з причин поодинокості випадків. Ось, як наприклад, реакція Малого театру на День Києва. Вони були єдині, що потрапили мені на очі – тому і залишилися лежати в архіві до відповідної нагоди.
Вчора Львівський театр Лесі відреагував на Київський прайд адаптованим власним лого. Знову-таки зберіг та поклав до архіву, мало сподіваючись на реакцію інших театрів.
Згодом з’явилася заява на сайті PostPlay Театру про дискримінацію та анонс прайду.
Був, правда, на сьогоднішньому показу жахливої польської вистави (в рамках фестивалю Андріївський фест), сповідний епізод хлопця-проститута, який з меркантильних міркувань (платили більше) віддавав перевагу чоловікам перед жінками.
Але, виходячи з відсутності концепції фестиваля в цілому, навряд показ саме цієї вистави у день Київського прайду – щось більше, ніж випадковий збіг обставин.
Але огляд-допис саме до Прайду став можливий – Дикий театр не підвів!
Яскраво, дико, провокаційно!
Все у чіткій відповідності до концепції театру.
Чекатиму на наступні яскравіsmm-кейси від українських театрів із будь-якого приводу!