Театральний дайджест #3 (26)
У лютому 18-го два роки тому започатковано фейсбук-спільноту «Театральна риболовля».
А останній зимовий місяць 2020-го було насичено наступним.
ТЕКСТИ ПРО ВИСТАВИ
Про виставу «Собачий вальс» за п’єсою Юрія Васюка у Театрі на Михайлівській у постановці Віталій Кіно писав тут.
Архівний допис про виставу «Кураж» у постановці Олексія Скляренко на сцені навчального студентського театру при університеті ім. Івана Карпенка-Карого у майстерні В.І. Зимньої опубліковано тут.
А про виставу «Олеся. Забута історія кохання» (реж. Іван Уривський, Золоті ворота) дістав з архіву одразу два тексти.
ЮВІЛЕЇ ВИСТАВ
Виставу «Самотню леді» принагідно дивився удруге. А нагода, варто розуміти, кругленька – СОТИЙ показ у незмінному складі – неперевершені Галина Яблонська, Олександр Перериця та Анастасія Добриніна.
Тут згадав минулорічний текст.
А з ювілейного показу готується окремий спецпроект «Театральної риболовлі», про який трішки згодом.
Вистава у постановці Петра Ільченка входить у свою другу сотню показів – 101-а вже 14 березня.
ФЕСТИВАЛІ
На межі календарної зими із весною у Києві пройшов третій англомовний фестиваль Pro.Act Fest, партнером якого виступила й «Театральна риболовля».
В просторі порталу викладено матеріали, які передували події.
Стрічка інстаграмної «Риболовлі» в режимі майже реального часу висвітлювала короткими емоційними картинками весь фестивальний лайн-ап.
Попереду детальний фестивальний огляд та маркетинговий театральний кейс від володарки номінації «Краща вистава фестивалю» Heather Massie. Все це найближчими березневими днями.
ПЕКТОРАЛЬНІ ВІСТІ
Премія «Київська пектораль» цього року не просто наближена, а й буде проведена у День театру. Церемонія відбудеться 27 березня у приміщенні ТЮГу на Липках.
Перші матеріали навколо премії вже почали з’являтися на «Риболовлі». Старт дано з детального розгляду вистав, які мали НЕ ПРОЙТИ технічний відбір, якби таким займався Оргкомітет фестивалю.
Чому саме вистави «Ніч перед Різдвом» (реж. Олександр Жила, театр «Актор»), «Кураж» (реж. Олексій Скляренко, ТЮГ на Липках) та «Поминальна молитва» (реж. Сергій Данченко, Дмитро Чирипюк, Національний театр ім. Франка) є непрем’єрними прем’єрами – у черговому блогерському розслідуванні.
Про ці три, та загальну кількість у 54 номінанти на здобуття премії, – у майбутніх планах.
СПЕЦПРОЄКТ
У полон вистави «Дом на краю душі» потрапив ще рік тому. Робота зайняла достойне місце у ТОП-10 «Золотих рибок – 2019».
Запрошення долучитися до TDK_club від Театру драми і комедії на Лівому березі, де разом із модератором Павлом Ар’є режисеркою вистави (Тамара Трунова) та акторською командою (Акмал Гурезов, Сергій Петько, Анастасія Пустовіт, Катерина Савенкова, Леся Самаєва), прийняв із величезним задоволенням. Вистава пройшла з оголеним нервом, дискусійний час минув непомітно… На згадку залишився цей текст про виставу.
«КІНЕЦЯ ПРЕКРАСНОЇ ЕПОХИ»
На цілий спецпроект поповнилася колекція «Риболовлі», пов’язаний із іменем режисера Ігоря Славинського. Глави «Кінеця прекрасної епохи» від Ірини Калашнікової вийшли двома частинами.
ПІДСУМКИ
Оглядові тексти про події 2019 року тривають.
Чи не вперше категорію театральних фестивалів оцифровано та базово проаналізовано.
Перші кількісні показники театральних фестивалів за посиланням.
Про події у розрізі театрального маркетингу йшлося тут.
Про вручені нагороди року – тут.
КРУПНИМ ПЛАНОМ
Свято Святого Валентина «Театральна Риболовля» використала в оглядовому сенсі.
Окремим текстом було зібрано переглянуті вистави, назви яких містять ту саму ЛЮБОВ.
Вийшло велеЛЮБНО;-)
Свіжу публікацію нової рубрики «Риболовний екскурс» присвячено десятьом виставам Дикого театру.
А рубрика щомісячних оглядів українських театральних прем’єр оновила свій формат.
Про січневих новонароджених у 2020-у – тут.
Наступний дайджест «Театральної риболовлі» вийде першими числами квітня 2020.