Театральний дайджест #6 (17)
З весною 2019-го розпрощалися!
Підсумовуємо театральний травень.
Тож…
Театральний дайджест №17, ТРАВЕНЬ 2019
ТЕАТРАЛЬНІ ТЕКСТИ
- «Сімейка Аддамсів» (реж. Кестутіс Стасіс Якштас, Київський театр оперети)
- «Музична крамничка» (реж. Олекса Кравчук, Львівський академічний театр естрадних мініатюр «І люди, ляльки»)
- Моновистава Ірині Калашнікової «Біля мого вікна» Театру на Подолі в постановці Олександра Білозуба.
- Моновистава Юрія Родіонова в «AMORphine» у ProEnglish Theatre у постановуі Алекса Боровенський
Почав онляд бачених за сезон білоруських вистав. Анонс їх тут.
А перша з трьох – «Мати» за Карелом Чапеком – моновистава Галини Дзягілєвої.
Одразу дві вистави за творами драматургів абсурду – «Емігранти» Мрожека та «Макбет» Йонеско – потрапили до перегляду і одразу знайшли емоційна відображення в оглядовому тексті. Дмитро Демков виставу на двох представив на сцені Малої опери, Михайло Бондаренко – в Центрі «Печерськ».
ТЕАТРАЛЬНИЙ АНТОЛОГІЯ
До дня народження Майстра, зібрав колекцію постановок в київських театрах за мотивами творів Михайла Булгакова.
ТЕАТРАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Про труднощі перекладів, і зокрема красномовних імен розказує українська перекладачка, професор кафедри англійської філології і філософії мови Київського національного лінгвістичного університету та тонкий театральний глядач Тетаня Некряч.
ТЕАТРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ
Ситуативно виникла бесіда про перші паростки ситуативного smm в київських театрах. Пройти повз не вийшло. Розглядаємо кейси.
ТЕАТРАЛЬНІ АРХІВИ
Цього місяця поповнення архівів і окремими текстами і повноцінним серіалом
- «Синій автомобіль» Ярослава Стельмаха (реж. Ігор Славинський, Молодий театр)
- Ще одна вистава Ігоря Славинського «В Барабанном переулке», якій наступного року виповнюється ДВАДЦЯТИРІЧЧЯ, вийшла в рубриці #виставаузаписі
- «Ілюзії» Стаса Жиркова (театральна агенція ТЕ-АРТ) – вистава наразі в репертуарі «Золотих воріт»
Старенький, але актуальний текст в рубриці «Конкурсна кухня» – вибори директора Національного театру Заньковецької в Міністерстві культури.
Додав статтю в «Дзеркалі тижня», де Олег Вергеліс першим зважився виокремити театральний напрям, який ігнорувати більше було неможливо – ТЕАТРАЛЬНІ БЛОГЕРИ.
Крім того, оновлення бази як такої, окремих театрів та цілих міст (до свят у Львові та Кривому Розі), обзавелися власними сторінками на порталі київські фестивалі – «Solo Plays Fest» та «Київська театральна весна».