Невимушена театральна промоція
Заїхав на REX подивитися що нового пропонує рекламна індустрія щодо візуалізації та брендування… Але не про те у театральній-то спільноті…
Біля чергового стенду розглядаю досить оригінальний варіант подарункового набору – здавалося, звичайний записник, але якщо покласти на нього мобілку – вона починає заряджатися – всередині вбудовано павербанк, застібка виконує роль флеш-накопичувача… Ну й все таке…
Менеджер на стенді показує нові й нові можливості записника нового покоління, все це супроводжує голосовою інформаційною деталізацію. Про павербанки взагалі окремо говорить:
– У нас свій постачальник. Якість від процесу збірки до поставки. Крім того, гарантія два роки…
– …так-так, я буквально минулого тижня подивився…
І саме тут виникла ситуація, яку треба було пояснювати. Менеджер, сам того не розуміючи, своїм промоційним модулем майже кожному рекламує виставу Тамари Трунової у Театрі драми і комедії.
Не знаю, яку кількість продажів він отримає з виставки, але на виставу прийде – такий незвичний поворот його дійсно вразив.