Улов до Дня рибалки. Сезон 2017/18. Обгризений скелет та Недосмаження
Без довгих вступів – одразу до анонсованих у попередньому пості.
Категорія 1. ОБГРИЗЕНИЙ СКЕЛЕТ ❌
Вистав, які підпадають під найнижчий бал (а деякі ще й під хештег #травмамистецтвом) – більшість. Нажаль! Цифра складає 44% з переглянутого!!!
Тут повний комплект робіт без присутності режисера, або з режисером, який не впорався зі своїм основним завданням – дозволив сумну, понуру та часопожераючу виставу.
П’ятірка яскравих представників #тавмамистецтвом виглядає наступним чином:
❌ «Мати» (Ігор Матіїв, Театр на Подолі)
❌ «Скрудж (Різдвяна пісня у прозі)» (Костянтин Дубінін, Київський Театр юного глядача)
❌ «Вася має зателефонувати» (Катерина Степанкова, Театру драми та комедії на лівому березі Дніпра)
❌ «Ревізор» (Автанділ Варсімашвілі, Тбіліський російський драмтеатр ім. Грибоєдова)
❌ «Вовченятко з казкової торби» (Віталій Гольцов, Криворізький театр ляльок)
Ще кілька представників режисерської безпорадності:
❌ «Як витратити мільйон якого немає» (Тихон Тихомиров, антреприза)
❌ Обидві версії п’єси Дункана МакМіллана «Lungs» – «Дихання» (Євген Худзик, Львівський театр ім. Леся Курбаса) та «Легені» (Дмитро Захоженко, Новий театр на Печерську)
❌ «Наш Клас» (Сергій Перекрест, антреприза)
Проте, колекція того, на що не варто витрачати час завелика, та не дуже про те, щоб надалі її обговорювати.
Категорія 2. НЕДОСМАЖЕННЯ ⭕
Друга категорія вагою у 23% – вистави, які, вже відштовхнулися від театрального мороку, але до цілковитої насолоди не дотягнули.
⭕ «Саша, винеси сміття» (Тамара Трунова, Молодий театр)
⭕ «Світу у горіховій шкарлупці» (Дмитро Захоженко, Новий театр на Печерську)
У цьому самому переліку такі роботи, як:
⭕ «Схід – Захід» (Влада Белозоренко, Театр «Актор»)
⭕ «Ідіот» (Юрій Одинокий, Театр ім. Франка), текст про які поки що не написав.
Надалі лишилося найсмачніше – ✅ вистави, які виявилися тими самими «Золотими рибками» сезону «Театральної риболовлі». Про них – наступна публікація.